Gmina Somonino

Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych A A A

Somonino,  12.11.2015 r.

                                                                                                                                             

GMINA SOMONINO, UL. CEYNOWY 21, 83-314 SOMONINO

ZAPRASZA

do złożenia oferty w ramach projektu

pt. „Internet bez barier szansą rozwoju mieszkańców Gminy Somonino”

na zakup i dostawę materiałów biurowych do Biura Projektu

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

a/ zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.

 

Zakres zamówienia obejmuje:

  • papier ksero A4, grubość 80 g/m2 – 20  ryz;
  •  segregator A4 7,5 cm, zielony – 20 sztuk;
  •  teczki z gumką lakierowana A4, różne kolory – 30 sztuk;
  •  kolorowy papier ksero, format A4 o gramaturze 80g pakowanych 125 arkuszy
    w opakowaniu, mix intensywnych kolorów – 2 opakowania;
  •  skoroszyt A4 PCV sztywny z możliwością do wpinania do segregatora, przednia strona przeźroczysta, tylna strona nieprzeźroczysta, różne kolory – 50 sztuk;
  • przekładki do segregatora, wykonane z wytrzymałego kolorowego kartonu, długość przekładek pozwala na naniesienie opisów widocznych po zamknięciu segregatora, foramt 1/3A4, wymiary 10,5 x 24 cm – 2 opakowania;
  •  zakreślacz, z możliwość usunięcia zaznaczenia – 3 szt. (kolor zielony) i 3 szt. (kolor żółty)
  •  klej w sztyfcie, kolor biały, gramatur: 35g – 6 szt.;
  • długopis z gumowym uchwytem i przezroczystą obudową, posiada wkład olejowy nowej generacji, linia pisania 0,32 mm, długość linii 1300 m – 10 szt.
  • cienkopis kulkowy końcówka kulkowa, tusz na bazie wody, długość pisania 1300 m, grubość linii 0,5 mm: kolor tuszu czarny- 2 szt.; kolor tuszu niebieski - 2 szt.;
  • długopis ścieralny żelowy, szerokość linii pisania: 0,7 mm, kolor zielony - 2 szt.; kolor pomarańczowy - 2 szt.; kolor: różowy - 2 szt., kolor filetowy – 2 szt., razem - 8 szt.
  • wkłady do długopisu w/w ścieralnego żelowego - 4 opakowania, w każdym po 3 szt., wkłady w kolorze: zielonym, pomarańczowym, różowym, fioletowym.
  • karteczki samoprzylepne 5 kolorów 76x76mm 400 kartek neonowe, substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, karteczki w 5 żywych, fluorescencyjnych kolorach nie pozwalają przeoczyć pozostawionej informacji , idealne do pozostawienia wiadomości zarówno w biurze jak i domu, możliwość przeklejania karteczek , ilość karteczek: 5x80; gramatura: 75g/m2, rozmiar 76x76 mm – 5 sztuk;
  • gumka do mazania, wysokiej jakości, wysuwana, w obudowie w kolorze czerwonym, o wym. 10,5 x 9,6 mm – 6 sztuk;
  • korektor w taśmie, rodzaj myszka, kolor taśmy biały, poliestrowa taśma odporna na rozerwania o szerokości 4.2 mm i długości 10 m – 5 sztuk;
  • długopis na sprężynce, długopis klasyczny, gładka linia pisania, na sprężynce, kolor tuszu – niebieski, grubość linii 0,8 mm, kolor obudowy czarno – biały, długość lini 2500 m – 2 sztuki;
  • koperta z zatrzaskiem, format A4; materiał polipropylen, z możliwością wpinania do segregatora – 10 sztuk;
  •  dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

  • 2.  Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawa najpóźniej do 14 grudnia 2015 r.
  • 3.  Przy wyborze  oferty  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)      cena – 100%

  1. 4.    Opis sposobu obliczenia ceny składanej oferty:

 

W cenę propozycji należy wliczyć:

wartość usługi/dostawy określonej w oparciu o przedmiot zamówienia,

obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

koszty transportu/dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę/dostawę jest obowiązująca przez okres ważności umowy/zlecenia wynikający ze wskazanego terminu w pkt. 2.

Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryteriom.

Zamawiający za wykonaną usługę dokona płatności przelewem w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT/rachunku do siedziby Zamawiającego.

5.    Miejsce i termin złożenia oferty:

a) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 listopada 2015 r. r., do godz. 15.00 w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczoną osobiście), w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino.

b) Na korespondencji należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „oferta na artykuły biurowe”.

c)W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

d)Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

e)Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

f)Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie dokonywania wyboru żadnej z ofert.

6.    Osoba uprawniona do kontaktów ws. zapytania ofertowego:

Alicja Malanowska, tel. 58-684-11-21; e-mail: rozwoj@somonino.pl

7.    Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Zaproszenie ma na celu rozpoznanie rynku i wyłonienie najkorzystniejszego Wykonawcy, z którym zostanie podpisane zamówienie/umowa o wartości poniżej 30 000 euro.

Pełna treśc do pobrania

Wzór oferty

Informacja o wyborze

 

 

 

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X